tisdag 4 mars 2014

Tappat motivationen....

När min dator pajade ihop i lördags, tappade jag lite lust och motivation! Just nu känns det meningslöst att blogga. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Snön och saknaden av sol gjorde inte saken bättre. Jag längtar så efter våren! Mycket vikarier på jobbet och ett väder som inte är toppenkul när man ska ta in tjugo ungar efter ett par timmars utevistelse gör att jag känner mig extra trött! Orkar inte ta tag i någon ordentlig städning! Det är ju lika sandigt i morgon igen....

Lite motivation fick jag efter rallykursen i söndags! Nu har vi tränat backa två gånger och det verkar som om poletten håller på att trilla ner! Ska försöka filma efter några fler träningar!

Idag blev det i en promenad i "stor-skogen" med Annelie och hennes grabbar! Är ju osäker på Smilla och löp men Theo var intresserad en kort stund sedan struntade han i henne, eller i hennes bak i alla fall! Hade hoppats på sol men så blev det inte även om den periodvis nästan bröt igenom!









Efter ett par timmar i skogen stannade jag till på gymmet och tränade mina benövningar! Knät har under en period varit lite sämre men idag känns det bättre igen! Tror att smärtan beror på att jag ökat på belastningen på knät, både med mer vikt och fler repetitioner. På fredag ska jag tillbaka till sjukgymnasten igen!

Ett par vändor till tvättstugan och ett varv med dammsugaren har hunnits med!

Nu har vi deppat länge nog! Tittade på SMHI:s hemsida och det ser ut att bli varmare och mer sol de närmaste 10 dagarna! Det känns riktigt skönt! Snart är det helg igen och den här helgen är det INGENTING inbokat!!!!

1 kommentar:

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Ser fram emot att börja på Julita- kurs igen och kanske få ta del av lite av dina nya kunskaper.