söndag 9 mars 2014

Bilder!

Förra lördagen var jag, Eva och Julia vid Glotternskogen och grillade! Kameran var med men tyvärr la ju min dator av precis när jag hade laddat ner bilderna. Nu är gamla hårddisken tömd och korten ligger på den här datorn! Därför kommer nu lite bilder från förra helgen!






















En härlig vandringsled med vindskydd, utedass, grillplats, stora stenar, bastu och fin utsikt även om det var dimmigt och disigt den dagen vi var ute! Kul att kommunen har en bastu mitt i skogen som man kan låna kostnadsfritt, elda upp med ved för att sedan svalka av sig i sjön. Inte för att jag är någon inbiten bastubadare men det är en rolig grej i alla fall!

Tack för sällskapet, korven och bullarna, Eva och Julia!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så mysigt! Verkar vara en trevlig tur.