tisdag 11 mars 2014

Sol!

Natten till måndagen sov jag riktigt dåligt! Jobbade lång dag i går och idag började jag kl 6! Även om jag har sovit riktigt bra i natt så hänger trötthet i! Jag har gäspat hela dagen....

Eftersom jag slutade tidigt blev det en promenad med Annelie, Martin och Theo! Fint väder men inte så varmt! Det blev en tur till Sörsjön där vi tillbringade några timmar!












Stannade till på gymmet på vägen hem! Smilla fick sitta i bilen medan jag tränade mina benövningar och lite rygg och mage! Jag har fortfarande träningsvärk efter lördagens träning och det blev inte bättre efter afro-passet igår!

Trots tröttheten blev det lite fix hemma, bland annat blev Smilla borstad och fick klorna klippta!

Ska försöka komma i säng tidigt i kväll! Imorgon är det lång jobbardag igen och dessutom "trivselkväll" på jobbet! 


Inga kommentarer: