lördag 22 mars 2014

Shopping!

Idag har jag gjort av med massor med pengar! Det är ju inte så ofta som jag shoppar loss, men idag blev det en sväng på Media Markt och XXL, affärer där man lätt kan göra av med massor med pengar!


En ny telefon tror jag att jag har pratat om att köpa i närmare ett år! Jag har ju aldrig varit nöjd med min Samsung Galaxy! Nu blev det en Sony C6903 Xperia Z1! Jag hoppas att det kommer att kännas bra! 


Mina vinterkängor, som jag trodde att jag skulle kunna använda en säsong till, kändes helt plötsligt väldigt nedgångna. Jag får ont i fötterna när jag går! Eftersom jag går och står väldigt mycket, både på jobbet och fritiden är jag tvungen att ha bra skor för att skona fötter och knä! Det här känns som ett bra köp!


Det var också dags att köpa ett par nya vårskor! Mina Salomon som jag har är väldigt välanvända och mycket nedslitna! Det här var annonsvara för 499:-. Kanske inte så billigt men det var sådana här som jag var ute efter!

2 kommentarer:

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Ibland får man faktiskt unna sig. Klokt av dig.

Annelie sa...

Härligt Brita! Vilka fynd. jag hittade ett par skor där som jag måste ner och prova ! Men 499:- är billigt!!