söndag 9 mars 2014

Att backa är inte lätt!

Jag har en gräsplätt utanför min lägenhet, inte alls stor, men vad gör det. Det fungerar att träna lite på den i alla fall! Vi har en stor gräsmatta bakom kyrkan, ca 300 meter hemifrån där vi oftast tränar! Idag valde vi att träna lite hemma. Vi tränade lite backa! Första gången utomhus och några dagar sedan vi körde överhuvudtaget!

Det är ju inte så himla lätt att förstå vad som ska göras! Att jag klickar på "fel" ställen gör ju inte saken bättre. Smilla är ju så snabb på att sätta sig....


Inte lyckades jag få över filmen till bloggen. Den hittades inte när jag när jag skulle föra över den! Förhoppningsvis går den att titta på! 

Ja, skam den som ger sig, både med filmöverföring och träning! Så småningom ska vi väl lyckas!



Inga kommentarer: