tisdag 28 maj 2013

Vrinnevi!

Idag skulle vi träffa Lena och Micra vid Vrinnevi för en promenad. Jag blev lätt chockad när jag kom till Vrinnevi. Det var bilar parkerade långt ner på vägen. Varför då tänkte jag? Någon slags tävling, eller? Jag kröp fram och hittade en parkeringsplats. Där kryllade det av folk. Insåg att det var Missing people och troligtvis Hemvärnet som skulle ut och leta efter den försvunne 86-åringen.

Det var länge sedan vi sågs men mina hundar blev riktigt glada när Lena kom och det var väl tur. Jag har ju bett Lena att vara hundvakt en vecka i sommar! Jag tror till och med att mina hundar blev glada åt att se Micra! Micra tycker att mina hundar är okej!


Det blev en promenad, men vi var definitivt inte ensamma i skogen. Mycket prat blev det och runda klarades av i makligt tempo.

Sedan var det dags för en gruppbild!


Här sitter vi så fint alla tre, någon tittat hit, någon tittar dit.... 


Men då kan jag titta hit, om du tittar dit....


Det är inte lätt att få alla att titta åt samma håll!

En trevlig promenad blev det i alla fall. Jag uppskattar alltid Lenas sällskap och ser fram emot fler promenader!





Inga kommentarer: