måndag 27 maj 2013

Ny vecka!

Så var det måndag igen och som vanligt skulle det bli en promenad med Annelie! Idag hade jag gott om tid eftersom hundkursen var inställd men Annelie hade punktering på bilen så därför valde vi Ågelsjön. Kanske inte ett så bra val. Där var det rätt mycket folk! Det blev i alla fall en promenad, massa bus och prat och en god fika!


Så här kan man se ut efter en härlig rullning.....


Selma uppskattar promenaderna!


Spaning!


Vilar lite!


Smilla tränar platsligg - med störning!


Siri!


Smilla!


Selma!


Kom igen då! Selma, med en minimal pinne i munnen, försöker få igång Theo!


På väg hem! Det är trångt med tre i bredd på en smal stig!


Spaning ut över Ågelsjön!


Mer spaning!


Vi hittade andra djur också....

Passade på att träna lite lydnad med båda hundarna på parkeringen vid Ågelsjön! Smilla gick bra, Siri var lite flamsig! Tog en sväng in till stan, till ÖB innan jag åkte hem. Ska försöka få tag i en regnkappa i galon och det var någon som sa att det fanns på ÖB. Tyvärr hittade inte jag någon. Stannade och köpte hundmat också. Siri har ätit samma mat varje dag i 2,5 vecka nu! Det känns jätteskönt! Hon har lagt på sig lite grann!

När jag kom ut från djuraffären började det regna. Vilken tur att det inte är kurs ikväll! Nu ska jag försöka orka ta tag i lite städning men jag är riktigt trött. Ska försöka komma i säng tidigt ikväll!


Inga kommentarer: