lördag 31 mars 2012

Vart tog dagen vägen!?

Oj, så fort en dag går och det känns som jag inte har hunnit någonting! Som vanligt, när jag är ledig, blev det en lång frukost och sedan en promenad. Idag var vi ute i närmare 2 timmar. Vi gick in vid skjutbanan, runt Koludden och sedan längst med Glottern och kom ut vid Sandviksgärdet. Det var snö i luften när vi startade men när vi kom hem bröt solen nästan igenom. Lite kalla var vi, eftersom blåste en del. När vi kom hem var det dags för en fika och samtidigt läste vi lite bloggar.

Efter det förberedde vi rallylydnaden. Imorgon tränar vi klockan 10 på Rödmossen!

Lunch och disk tar lite tid. Jag har också hunnit med att skriva ihop med arbete om min praktiska rallylydnadskurs!

En promenad till centrum för att lägga på ett brev, samtidigt kastade vi massor med plastburkar! Tagit hand om lite stryktvätt, dammsugit i och bakom soffan.

Vi har också varit vid kyrkan och tränat lite lydnad. Nu blev det bara 10 minuter per hund men lite träning är också träning!

Ja, det kanske inte är så konstigt att dagen har gått! När jag tittar tillbaka så har jag ju hunnit med en hel del!

2 kommentarer:

Britt Marie o Rudi sa...

Så skönt med lugna dagar som man får göra lite som man vill på!

Ann-Margret o Vinja sa...

Ja ibland går dagarna tyvärr alldelses för fort :( men som du säger så han du ju med en hel del i alla fall :)

Kram