torsdag 29 mars 2012

Schappis-nytt!

Idag kom Schappis-nytt! I det här numret fanns årsbästalistorna för 2011 med. Jag hade inte så stora förhoppningar om att nå några topplaceringar, men blev glatt överraskad när jag öppnade tidningen. Ja, utställningsresultaten är väl inte mycket att skryta med! Smilla på plats 52 och Siri på plats 66. Men lydnadsresultaten! Siri placerade sig på tredje plats och Smilla på sjätte plats!

Jag är så glad och stolt över mina hundar! Nästa år siktar vi högre!!!

6 kommentarer:

Linda, Inez, Drömma sa...

Åh jag tror brudarna är stolta över sin matte :) Du lägger ner mkt tid på deras välmående och träning!

Grattis!

Arlo sa...

Än en gång grattis till ett välförtjänt pris!

Annelie sa...

Stort GRATTIS!

Ann-Margret o Vinja sa...

GRATTIS vad kul :)

Kram

Christina Klosterberg sa...

Grattis och sträck på dig! Sånt här är bra för motivationen!

Sandra sa...

Så roligt!!! GRATTIS!!!