lördag 3 mars 2012

Strålande lördag!

Vilket toppenväder det blev! Solen skiner från en klarblå himmel och värmer gott i ansiktet! Vi har varit ute hela förmiddagen.

Redan klockan 9 (efter en halvtimmes morgonpromenad) åkte vi ut till Rödmossen för att förbereda rallylydnadskursen! Smilla går kurs med min mamma och Siri får sitta bredvid och titta! Idag hade det klickat ordentligt hos mina kursdeltagare. De var riktigt duktiga och höll sig hela tiden på rätt sida om skyltarna!


Under tiden som jag plockade ihop skyltarna fick Siri och Smilla leka en stund med Freja!


Vi försökte att få till en snygg gruppbild!


Två hundar fastnade på samma bild! Det här är Smilla och Freja!

Jag passade på att köra ett kort lydnadspass med hundarna också! Visst finns det mycket att slipa på men jag är riktigt nöjd!


På vägen hem stannade vi till vid en "ny" grusväg och gick en sväng. Det var riktigt soligt och skönt!


Då är det bara att ladda för resten av helgen! Jag hoppas att den kommer att fortsätta vara solig!

3 kommentarer:

Linda, Inez, Drömma sa...

Du har beställt väldigt bra väder till kursen, det är ju en stor bonus!

Arlo sa...

Härligt! Snygg tjej, den där Freja, hälsar Rudi försiktigt.

Annelie sa...

Härligt väder och bra upplägg. Svårt för oss som inte är så smidiga, men ändå nyttigt! Kram