söndag 11 mars 2012

Rallylydnadskurs!

Idag skulle jag ha rallylydnadskurs igen. Strålande sol, lite blåsigt och bara ett par plusgrader när jag kom fram till Rödmossen! Mina hundar var, som vanligt, med på planen när jag satte upp skyltarna!


Det fanns en som var riktigt laddad!


Hur länge ska man vänta!? Kom igen då! Nu är det så att det är inte jag som kör med Smilla, utan min mamma!













Det var fler hundar som var arbetssugna och kontaktsökande idag! Ett härligt gäng som gör stora framsteg!



Efter att ha kört banorna själv med både Siri och Smilla tog vi en skön promenad i solskenet!


Vi gick förbi Villa Fridhem, en före detta kunglig bostad!


Antingen lätt för att koppla av eller riktigt, riktigt trött. Jag stannade en stund för att sola mig lite, Smilla kröp ihop direkt!

2 kommentarer:

BMW o Rudi sa...

Kul med era kurser! Nu behöver jag all hjälp jag kan få för alla nya moment! Jag kanske hör av mig!

lena,millie,ebba sa...

Tack för idag. Jättekul !!!
.....och tänk så bra det går när Annelie håller sig hemma ;D
Roligt att se hur alla hundar utvecklas för varje gång.
Kram
P.S. snodde bilderna på mig och Ebba om det gick bra. D.S.