måndag 26 mars 2012

En bra dag!

Idag har det varit en bra dag! Det har fungerat bra på jobbet och jag känner mig nöjd med det jag har gjort! Som vanligt på måndagar slutar jag tidigt och som vanligt blev det en promenad med Annelie!

Jag hade hoppats på riktigt soligt och varmt väder men det var halvklart och lite blåsigt men skönt ändå! Vi bestämde oss för att träffas vid Ågelsjön. Då kunde vi träna lite på parkeringen innan promenaden!


Idag var det Smillas dag - hon har sin andra födelsedag! Hipp hurra!


Självklart var Siri också med....


....precis som Theo och Martin!


Men hallå! Kom hit! Jag vill fika mer! Det är faktiskt min födelsedag! Var är tårtan? Ja, den lilla tårtbit som var kvar efter gårdagen, delade Annelie och jag på!


Tre godissugna.......


Ännu mer godissugna men konstigt nog är inte Siri med! Jo, hon stod faktiskt en bit bakom Annelie!


En stund av återhämtning och reflektion!


Fyra hundar som ska försöka gå balansgång på en stock!


Jag kunde! Jag är bäst!


Fotomodellen Siri poserar med Ågelsjön som bakgrund!


Vilopaus! Det är jobbigt att vara i centrum!

Det blev en skön eftermiddag, närmare 2,5 timme, med en hel del prat och skratt!

Väl hemma valde jag bort dammsugningen och gick istället på Afro-dans! Nu är det snart dags att krypa ner i sängen och ladda inför morgondagen! Då blir det en heldag på jobbet!

4 kommentarer:

Arlo sa...

Vilken fin eftermiddag ni fick! Smart att välja afrodans före dammsugning!

Ann-Margret o Vinja sa...

Ni ser ut att fått en härlig promenad trots blåsten.

Fina bilder på gänget :)
Kram

Annelie sa...

Riktigt skönt var det, och på visa ställen kunde man ha stannat länge på. tack för den super goda tårtan! KRAM

Lyckopiller sa...

Grattis i efterskott Smilla!