torsdag 28 november 2013

Valpplaner!

Ja, visst finns det sådana! Innan jag förlorade Siri hade jag tanken om att skaffa en ny valp om ett par, tre år sådär, men nu blir det förhoppningsvis en redan till våren!


Kanske är det här Siri! Eller mycket troligt att det är det!


Siris syskon!


Siri!


Smilla!


Smilla!

Kombinationen är bestämd så nu är det bara att vänta! Vänta på löp, hoppas att det lyckas, hoppas att det blir valpar och hoppas att det blir en tik till mig!

Båda föräldrarna verkar jättetrevliga när man läser ägarnas beskrivningar. Ja, tiken har jag ju träffat! Dessutom ser både väldigt bra ut!  Nu håller vi tummarna för att allt går vägen och att det blir en liten goding som hamnar hos Smilla och mig!



Förhoppningsvis blir det valp efter den här snyggingen! 

3 kommentarer:

Karolin sa...

Så söta Siri och Smilla var som valpar :) ja, vuxna också såklart hihi :)
Vad fin den förhoppningsvis blivande föräldern är :) Får man fråga vem det är? :)

Åsa sa...

Schappevalpar är typ det sötaste jag nånsin sett! Här väntas det åxå på löp....

Linda sa...

Gud så söta valpbilder du visar!

Hoppas det kommer en lite bebis hem till dig och Smilla till våren!