lördag 16 november 2013

Trött!

Känner mig riktigt trött och sliten! Förstår inte varför. Känns som om jag skulle behöva ett par veckors ledighet för att ladda batterierna igen! Den här helgen har jag i alla fall inte något inbokat! Det blir en hel helg med avkoppling och vila!

Jag har sovit riktigt skönt i natt och vaknade inte förrän kl var drygt halv 9! Skönt! Tog en långfrukost innan vi begav oss ut i skogen. 1,5 timme strosade vi runt i skogen runt Ngami-sjön!





Smillas söta nos....


.... och Selmas söta nos!


Bästa kompisar!


Självklart hittade vi en sten!


Idag var det Smilla som kröp upp i soffan direkt när vi kom hem!

Lite nytta har vi hunnit med också! Bytt lakan, tvättat, städat en bokhylla och rensat bland gamla papper!  

Jag hittade en plastmapp med Affies papper och ett cert! Det enda certet vi har lyckats få! Det är många år sedan men jag har för mig att det var på Katrineholms Brukshundklubb och att domaren var en kvinna som hette Thomasson eller något liknande! Jag kan tänka mig att vi var ensamma i rasen men vad spelar det för roll! 

Vi tog en eftermiddagspromenad ner till kyrkogården och tände ljus på graven. En runda runt idrottsparken och sedan 10 minuters fritt följ träning med Smilla innan vi gick hemåt!

Nu njuter vi av lördagskvällen och hoppas att det finns lite mer ork i morgon!

Inga kommentarer: