fredag 22 november 2013

Insikt!

Om man vill komma någonstans måste man träna! Om man vill bli bra måste man vara noggrann och peta i detaljer och skynda långsamt! Vi har varit dåliga på att träna, både noggrannheten men också blir det för sällan mellan tillfällena. Nu har jag bestämt mig för att träna vissa moment vid flera tillfällen under varje promenad! Under en gatlykta tränar vi fjärrdirigering; sitt-stå och ligg-stå samt en av rallylydnadens vändningar! Det kan väl inte vara så svårt att få fason på det om man bara är noggrann.... Och jag måste bli mycket bättre på stabiliteten och noggrannheten!








När jag tittar på filmerna ser jag att Smilla är intresserad, samarbetsvillig och snabb! Hon har också lärt sig att det går att ställa sig upp... Det känns som om det borde kunna bli något bra av det här!


Inga kommentarer: