fredag 4 november 2011

Tidig fredag!

Slutade tidigt idag så vi passade på att både träna lydnad och gå en långpromenad!
Båda hundarna var riktigt laddade och tyckte att det var roligt att träna. Nu blev det bara ett kort träningspass!


Kom igen då, matte! Nu kör vi!


Ska jag bara ligga här och vänta?


Världens sötaste Siri!


Ännu mer väntan! Nu väntar vi på mamma och Eva för att gå till pappas grav!


Delad glädje är dubbel glädje! Eller kanske tredubbel!


Promenaden innehöll både tunnlar......


......och broar!


Nu ska vi njuta av en ledig helg!

4 kommentarer:

Grabbarna boys sa...

Underbara bilder!!
Härlig helg på er också!!
Vov o kram!

Quila o Ronja sa...

Vad härligt med en tidig fredag!
En hundpromenad är ALDRIG fel. Vad bra att vovvarna får följa med till kyrkogården nu.
Jag ska gärna dela med mig av tipsen jag fick ;-)
Trevlig helg
Kram

Arlo sa...

Jaaa, min matte kom också hem tidigt idag! Visst är sånt bra? Jag var också på kyrkogården fast förra helgen. Jag tycker att det är trist där, för man får inte pinka där.
Jag saknar er, tjejer! Helgpussar till er från mig!

Ann-Margret o Vinja sa...

Vad kul med både träning och promenad :)

Ha en skön helg :)