måndag 7 november 2011

Så var det måndag!

Ofta på måndagar brukar Annelie och jag ta en promenad med våra hundar. Ett par måndagar har det varit lite annat inbokat men idag var det dags igen!


Idag blev det en sväng i Herstaberg!


Jag tror att hundarna var glada över att träffas igen!


Vad gör du?????


Jag hjälper till!!!


Martins och Theos balansträd!


Inga problem att få plats tre stycken!


Smilla passade på att träna platsligg!

Det blev en härlig promenad!

Efter promenaden tog jag svängen in till Helena för en kopp kaffe och en pratstund. Även om det har varit mycket nöjen i dag har jag också hunnit med att plocka i ordning här hemma! Äntligen!

2 kommentarer:

Ann-Margret o Vinja sa...

Härligt med en promenad med en massa hundkompisar :)

Quila o Ronja sa...

Bra när man kan träna lite balans, och annat kul, på promenaderna.
Härlig promenad!