måndag 28 november 2011

Måndag igen!

Så var det måndag igen! Helgerna går så otroligt fort! Idag blev det en fixareftermiddag. Eftersom jag slutade tidigt tog jag med mig hundarna ut i skogen!
Vi tog bilen till Lillsjön och strosade runt på 5-kilometers spåret.



Vi håller utkik så vi kommer rätt!



Efter skogsrundan blev det en sväng till Maxi! Stannade först på Blomsterlandet för att handla gravljus. Bytte sedan batteri i klockan och hämtade ut hundmaten som jag har fått av Annelie. Handlade mat innan jag åkte hem och la i en maskin tvätt! Så mycket mer har inte blivit gjort idag men det räcker gott och väl! Ska läsa lite bloggar innan jag lägger mig!

2 kommentarer:

Grabbarna boys sa...

....och snart är det tisdag!!
Härliga bilder på er!
Vov o kram!

Annelie sa...

Och imorgon är det halvtid...Snart fredag igen!
Kram