onsdag 26 oktober 2011

Vilken vecka!

Det känns som jag säger så varje vecka men den här veckan är verkligen intensiv!

I måndags var jag på utbildning (2,5 timme) efter jobbet. Nu slutade jag tidigt och utbildningen var på eftermiddagen men det var utanför min ordinarie arbetstid! Efter det var det ett besök hos frissan!

Igår jobbade jag sent och åkte direkt till ett tre timmar långt personalmöte. Klockan närmade sig 21, när jag trött och hungrig kom hem efter 11,5 timme på jobbet!

Idag skulle det ha varit ett möte för att planera höstens rallylydnadsträningar. Det blev, som tur var, inställt. Istället blev det tid för en långpromenad och lite bloggande. Tanken är att jag ska orka/hinna lite pälsvård också!

Imorgon är det raka vägen in till stan efter jobbet för två timmars mattepilotträff!

Sedan är det äntligen fredag och helg. I helgen ska jag bara träna agility och rallylydnad samt gå på ett födelsedagskalas.....

Nästa vecka blir det nog lugnare! På måndag ska jag förhoppningsvis träffa Annelie, tisdag är det hundpromenad i stan, onsdag är rallylydnadsträning i ridhuset, torsdag är det utvecklingssamtal...... Oj, så mycket det var inplanerat!

Men veckan efter det är det förhoppningsvis lugnare.....

6 kommentarer:

Linda, Inez, Drömma sa...

Ja fy fasen, ibland kockar det ihop sig rejält... nästan så man blir paff när nåt blir inställt... vad ska man göra nu lixom!?
Hoppas det lugnar sig snart för dig!

Annelie sa...

Vilken häst vecka, kan man inte säga att jag har haft...Men imorgon är jag tillbaka, fullt frisk och utvilad. Hoppas att det räcker länge.
Och redo för prommis på måndag är vi absolut!
Kram

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Det där var ingen hundvänlig arbetsvecka.

Grabbarna boys sa...

Men oj vilken vecka!!
Bra att det snart är helg så du kan få vila ut en aning!
Vov från grabbarna boys o vår matte!!

Quila o Ronja sa...

Vad är det som händer? Har samma fenomen här. Tiden räcker inte riktigt till.
Kräver dina fina vovvar mycket pälsvård?
Kram

Sandra sa...

oj oj oj...full fräs här