onsdag 19 oktober 2011

Onsdag!

I morse ringde väckarklockan extra tidigt! Vi brukar gå upp vid 5 men nu var vi tvungna att stiga upp vid halv 5. Skulle vara på jobbet strax efter 6! Jag har egentligen inga problem att gå upp när klockan ringer men jag brukar bli rejält trött på eftermiddagen!

På vägen hem från jobbet stannade jag till och hämtade ett paket på Konsum! Hundarnas nya koppel hade kommit!



















Vi vann presentkort (200 kronor) på PWSS när vi tävlade KM i Vingåker! Självklart var vi tvungna att använda kopplen direkt!

Vi passade på att ta en rejäl runda på eftermiddagen eftersom vädret var skapligt. Hundarna behövde det egentligen inte för de hade varit i skogen ett par timmar med mamma på förmiddagen!



















Kameran var med och några bilder blev det, eller egentligen ganska många!






















Sitt!



















Ligg!




















Bada eller inte, det är frågan......



















Här ligger jag och har det bra!
























Nu ska vi göra oss klara för att åka på klickerkurs! Tror att jag ska stanna i stan för att köpa en födelsedagspresent på vägen. Ska också passa på att handla på hemvägen så slipper jag åka imorgon!

4 kommentarer:

Britt Marie o Rudi sa...

Snygga koppel! Och snygga foton som vanligt!
Det känns väl skönt att ha klarat av den tidiga arbetsdagen nu?
Ha så kul på kursen!

Quila o Ronja sa...

Massor av härliga bilder, på naturen och fina vovvar. Klart man måste utnyttja sina vinster :-)
Ronja hälsar o tackar.

Du sover säkert gott, sedan länge.
Kram

Lyckopiller sa...

Ni kommer att somna utan problem ikväll!

Sofie sa...

hahaha gillar kortet när din ena smygar bakom granen. Sprang hon på den andra sedan ?