måndag 3 oktober 2011

Sjuk!

Nu är jag trött på det här! Var hemma från jobbet förra veckan, onsdag, torsdag och fredag för att jag hade ont i kroppen och lite feber. Ja, onsdag och torsdag var jag inte så kartig utan låg mest, men på fredagen började orken komma tillbaka.

Var nästan som vanligt under helgen men igår kväll började jag känna mig hängig igen. Tänkte att det skulle gå över om jag la mig tidigt, men inte. Har knappt sovit något i natt, kanske bara ett par timmar. Halsen är precis tjock och det har gjort ont att svälja hela natten. Det blev till att vara hemma idag också! Nu har smärtorna i halsen försvunnit och det är bara jättetjockt. Känner mig ändå rätt hängig men räknar med att imorgon då är jag frisk igen!

1 kommentar:

Britt Marie o Rudi sa...

Oj! Blev det så illa? Du verkade ju pigg igår em! Krya på dig! Du kanske måste vara hemma några dagar om det är halsont. Drapera en shappe runt halsen och lägg dig igen!