lördag 8 oktober 2011

Liv och rörelse i skogen!

Åkte inte till landet förrän på eftermiddagen idag! Vi tävlade lydnad i Söderköping på förmiddagen! Idag var jag lite osäker på om jag skulle ta mig fram till stugan. Det var nämligen rally i skogarna i närheten. Ja, de körde faktiskt precis utanför mitt staket!


Det är lite häftigt att stå på tomten och titta på rally! Nu är ju jag inte speciellt intresserad av rally och dessutom missade jag de flesta bilarna. Men ändå!


Oj, vad det gick undan. Jag hann inte ens fota innan bilarna var förbi!


Men där kom det en!

Det var mycket folk som rörde sig i skogen också och några stannade och pratade. Bland annat så träffade jag på min barndomskompis som helt plötsligt kom gående förbi. Jättekul!

Det får gärna bli fler rallytävlingar utanför min stuga!

4 kommentarer:

Linda, Inez, Drömma sa...

Jag gillar Rallytävlingar, både "vår" typ av rally och bilrally!
Kul att du träffade en barndomskompis!

Sandra sa...

Åh vad spännande med rallytävling...vår husse hade satt sig på en stol vid staketet med kaffekoppen och spanat hela dagen :)

Sofie sa...

Häftigt men jag hade varit livrädd att de skulle komma in genom staketet

Grabbarna boys sa...

Spännande med rally precis utanför husknuten dååå.
Lite rädd ahde vi nog varit att de inte skulle köra lite fel där precis vid staketet!!
Vov från grabbarna boys!