torsdag 13 oktober 2011

Ledig eftermiddag!

Idag hade vi inget inbokat! En helt ledig eftermiddag är alltid härligt. Nu jobbade jag i och för sig till 15.45. Hämtade hundarna hos mamma, stannade till vid kyrkan och tränade lite!

Smilla lyckades flera gånger att trampa på en papperstallrik! Jippi! Trött blev hon också efter fem minuters nötande med papperstallrik, klicker och korv!

Siri blir mer och mer uppmärksam och kontaktsökande även om hon fortfarande håller avstånd från mig i svängar och halter! Tränade även lite höger tass och rulla boll! Det kanske kan gå att lära Siri att putta på bollen under den här veckan!

Tog sedan en sväng i skogen innan jag gick hem! Både hundarna och jag njöt för fullt!



Har passat på att tvätta när jag är "ledig" men nu blir det bara slappa i soffan!

2 kommentarer:

Quila o Ronja sa...

Tack snälla du! Jaa, detr var så fint där.
Vad skönt att få lite tid......för ingenting annat än kul sysselsättning. Roligt när träningen fungerar så bra.
Usch, nu fick jag lite dåligt samvete.....borde träna på draget lite.....hmm!
Kram

Sandra sa...

Duktig tjej :)