tisdag 18 oktober 2011

Okristligt tidigt.....

Hur dags ska jag gå upp imorgon? Har bytt arbetstid med en kollega och ska vara på jobbet strax efter kl 6. Om jag ska cykla måste jag lämna hundarna 5.45! Som tur är behöver jag inte gå någon längre promenad för imorgon blir det skogspromenad för hundarna på förmiddagen. Dessutom slutar jag tidigt och då kan vi ta en långpromenad till för att sedan avsluta med klickerkurs på kvällen.

Men frågan kvarstår! Hur dags måste jag gå upp i morgon bitti?

6 kommentarer:

Linda sa...

Jag behöver 45 minuter för mig själv (utan hundar) på morgonen! Men man får inte ha för länge för då börjar man fixa med saker och helt plötsligt blir man sen istället ;)

Sandra sa...

Åhhhh stackare...jag e sjukt morgontrött så jag lider verkligen med dig!!!

Britt Marie o Rudi sa...

Här ringer klockan 5 varje vardagsmorgon, så så tidigt tycker jag inte att det är.
Lycka till att pallra dig upp i morrn!

Lyckopiller sa...

Oh för oss som jobbar natt låter det där outhärdligt tidigt. Håller tummarna att du tar dig upp!

Grabbarna boys sa...

Här håller matte att vända på dygnet fullstänigt, precis som värsta tonåring dååå nu när hon är arbetslös!
Men det låer som nu behöver upp mitt i natten enligt henne!!!
Vov från grabbarna boys!

Sofie sa...

Det är verkligen okristligt att gå upp så tidigt. När jag jobbade började jag kl 06 och hade 4 mil till jobbet. Det var tidigt upp för att hinna med allat. vill inte börja så tidigt eller pendla så långt igen.

Mönstret på mössan har jag fått av en vän som har fått det översatt från ett finskt mönster. Men det är för en liten mössa. Fick nu sticka på frihand men det gick ju lite bra i alla fall. Några fel här och där man man kan inte vara expert heller efter två mössor.