lördag 10 september 2011

Rekreation

Efter en tuff vecka på jobbet med flera personal sjuka kände jag att det behövdes en helg med mycket vila och bara roliga saker att göra! Vet också att nästa vecka är riktigt tuff den med. Planeringsdag på måndag så min lediga eftermiddag försvinner, kvällsmöte på onsdag och sedan en stängning på fredag - alltså jobb till 17.45!

Nåja, det här har än så länge varit en riktigt mysig helg! Det finns mycket som man borde göra men jag har försökt att undvika de tankarna. Istället har det blivit långa promenader i svampskogen, med mycket hundbus och lite träning. Jag har ändå fått massor gjort; blomlådorna tömda och undanställda, gräsmattan klippt, hundarna borstade, bilen tvättad, golven dammsugna och skurade! Oj, så mycket det har blivit gjort! Har ändå haft tid att sitta och titta på mina hundar som också har haft en härlig helg!







Imorgon blir det en heldag i Vingåker! Vingåkers hundklubb har KM. Smilla och jag ska tävla lydnad på förmiddagen och sedan blir det rallylydnad med båda på eftermiddagen! Det ser vi fram emot!

2 kommentarer:

Linda, Inez å Drömma sa...

Oh, då håller vi tummarna! Lycka till!

Britt Marie o Rudi sa...

Det var ju underbart ute-med-hundar-väder idag! Skönt att ni kunde ta tillvara på den också. Ha så kul i morrn!