söndag 25 september 2011

Hektisk dag!

Ibland blir det fel i planeringen och alldeles för många saker att göra på en och samma dag! Idag har det varit en sådan dag!

Tillbringade hela förmiddagen i skogen tillsammans med mina kursdeltagare. Det blev enkla spår- och sökövningar samt korvgrillning och mycket prat. Härligt gäng och bra väder! Tyvärr fick mina hundar sitta i bilen, men självklart fick de springa i skogen efteråt. Tyvärr verkar Siri ha gjort sig illa i ett framben och linkade lite.

Snabbt hem till stugan för att diska och packa. In med hundarna i bilen igen och ner till Öljevi. Jag skulle "jobba" på fotbollsmatchen! Korv- och kaffekokning, försäljning, insamling av bollar och städning efteråt! Trevligt att träffa gamla bekanta igen.

Efter matchen blev det full fart hemåt! Vi skulle träna agility kl 18. Jag blev lite sen, så det andra hade byggt en enkel bana, en velodrom med 4 hinder och två tunnlar! Började med Smilla. Det fungerade jättebra när hon fick vara på vänster sida! Visst missade hon något hinder men hon har drag framåt och gillar verkligen tunnlarna! Siri linkade inte längre och fick därför köra ett varv! Andra gången jag körde med Smilla försökte vi byta håll.....Det blev inte bra!

Nu är jag hemma och har precis ätit! Borde diska, stryka och packa upp men jag tror jag slöar framför teven istället!

2 kommentarer:

Annelie sa...

oj viilken dag du fick, förstår knappt hur du hunnit med. Tycker du gör rätt i att bara slapap framför TV:n!
Kram

Britt Marie o Rudi sa...

Det var mycket på en dag! Undra på att du behöver slappa nu. Tur att hältan gick över.
Vi hade funderingar på att komma i morse, men det blev en hel del annat även på vår agenda idag, som du kan se på bloggen.