onsdag 1 oktober 2014

Getå-ravinen!

I måndags fick jag ett telefonsamtal när jag var ute och gick! Jag hade vunnit tipspromenaden på Hundens dag i lördags! Jag var den enda som hade 5 rätt (av 6) så nu var jag välkommen att hämta pris hos Kolmårdens Djurtillbehör! Idag slutade jag tidigt så jag tog med hundarna och åkte till Krokek!


Det var ingen dålig vinst! Tipspromenaden var gratis så jag trodde att jag kanske skulle få någon billig godispåse eller liknande! Men det var riktigt påkostat! En liten säck Acana (värd 269 kronor), 2 hundben (49kr/styck) och en rulle bajspåsar! Kul att jag vann!!!

På hemvägen stannade vi till i Getå-ravinen eller Getådalen som det står på skylten!



Ville du ta en bild på oss?


Hoppsan, en tunga ut!


Och där kom den andra!


Tittar åt olika håll!


Lättare att ta bara på en!


I alla fall är den ena lättare än den andra!


Vilopaus! Liten gör som stor!


Nu då! Nu kan du fota!


Lite närmare sa du!


Hittade något bakom stenen! Ska bara kolla....


Måste kolla lite noggrannare!


Slutligen blev det en "nästan" perfekt bild!

Ja, inte spelar en bild egentligen någon roll när ändå har en underbar promenad! Men visst är det kul med bra bilder ibland!!!!
                                       

Inga kommentarer: