lördag 28 april 2012

Väntan!

Idag skulle vi få besök!


Vi väntade och väntade och väntade. Det hann bli kväll innan hon äntligen dök upp.....


.....den allra sötaste Maya!


Det här är första gången som hundarna träffas lösa. Tidigare har det bara varit möten i koppel.


Det blev en hel del pussar!


Här blev det en nospuss!


Brottningsmatch!


Jag har greppet!


Ge dig!


Haha, jag vann!



Siri och Maya lekte också men tyvärr blev de bilderna inte bra!


Att få tre sötnosar på samma bild är inte det lättaste!
 

En rolig stund hade de alla tre och nu sover mina hundar gott! Tack för besöket Sussi, Fredrik och Maya!

3 kommentarer:

Lyckopiller sa...

Ser ut som att ni haft en riktigt rolig kväll!

Ann-Margret o Vinja sa...

Åhh vad kul med lite hundbus :) Kan tänka mig att tjejerna var trötta sen.

Kram

Arlo sa...

Men en ny tjej! Julita-tjej?? Såna gillar jag. Tur det inte var en kille...
Så klart vi ska träffas snarast! Kanske i morrn , eller på måndag eller tisdag eller så?