måndag 16 april 2012

Promenadsällskap igen!


Idag var det dags för vår vanlig måndagspromenad!


Självklart hade vi sällskap med Martin, Theo och Annelie!


Lite småruggigt var det! Det kändes periodvis som om regnet hängde i luften. Det blev inte så mycket bilder tagna men desto mer bus och prat! Hundarna busade och Annelie och jag pratade! Här är alla fall en bild på sötaste Siri!


Och en bild på den snyggaste Smilla, som vanligt sittande på en sten!


Martin och Theo väntar på att få simma!


Landkrabba eller badkruka - ja, det är bäst att hålla sig på land så man inte blir blöt om tassarna!


Närbild på en snygging!

Jag borde ha gjort massa saker under eftermiddagen och kvällen men det har nästan inte blivit något gjort! Jo, jag har tvättat ett par maskiner, men hundarna behöver borstas, golvet behöver dammsugas, badrummet behöver städas, skulle behöva handla, men men, det kommer ju fler dagar! Jag valde att gå på afro-dans och sedan har jag suttit vid datorn! Ska försöka ta tag i några måsten imorgon istället!

5 kommentarer:

Arlo sa...

Vilken tur ni har, tjejer, som fick gå ut med grabbar idag också! Här bjöd jag ju bara på dikesbad. Önskar jag hade en sjö att plaska i också!

Grabbarna boys sa...

Ja, vilka dagar ni haft tjejer....vi skulle hemskt gärna velat vá med också!!
Vov från grabbarna boys!

Sofie sa...

Vilken härlig dag utan måsten :) Har provat afrodans en gång och det var nog det jobbigaste jag har gjort tror jag.

SV: Nej det lätt inte som en speciellt rolig klickerkurs.

Ann-Margret o Vinja sa...

Vad kul med lite sällskap på promenaden :) Är verkligen mycke roligare med lite trevligt sällskap när man är ute och går :)

Kram

Christina Klosterberg sa...

Trevligt med promenadsällskap för både dig o hundarna!