lördag 28 april 2012

Helg igen!

Så var det helg igen! Jag jobbade sent igår men allt var packat och klart så jag stack iväg till landet. På vägen ångrade jag mig nästan. Det var sol och 16 grader när jag åkte hemifrån men halvvägs började det att regna och temperaturen sjönk till 8 grader. När jag kom fram var det i alla fall uppehåll!

Idag vaknade jag upp till en underbar dag, solig och varm men rätt blåsig!






Som vanligt började vi dagen med en härlig skogspromenad. Det blev också lite lydnadsträning i skogen. Båda hundarna var rätt så okoncentrerade. Fungerade bra periodvis men så tappade de fokus helt. Nu är det länge sedan vi tränade i skogen och dessutom parkerade Chia bilen och tog med Frida på en promenad i skogen. Är inte helt nöjd med träningen idag även om det delvis blev riktigt bra!

Bilen har blivit något renare både på insidan och utsidan. Nu brukar ju det inte hålla i sig så jättelänge, men det är skönt att få det gjort. Jag har även krattat en del på tomten och dammsugit inne! Jag har dessutom lyckats trycka på någon knapp på min nya telefon så att allt ljud försvann! Efter att ha fått hjälp av Micke så fungerar den igen. Tekniska jag!!!!

Imorgon har jag kurs och då hoppas vi på lika fint väder!

Inga kommentarer: