söndag 8 april 2012

Stugan!


Idag kände jag mig så pigg att jag bestämde mig för att åka till landet! Själva resan är inte jobbig men det här är första gången som jag är i stugan på fem månader. Det är en hel del packning som ska med och så har man ju en del städning att ta hand om! Men vad gör väl det - jag blir så lugn och rofylld när jag kommer hit!

Det blev en också en timmes promenad i skogen!

                                                           Redo för bus!

                                                   Sötnosar i solsken!
                                                        
                                                        Inkallning!

                                                    Sötaste Siri!

Imorgon startar vi igång våra kurser här! Det ser jag fram emot!


5 kommentarer:

Quila o Ronja sa...

Jag förstår dig! Så skönt när det där lugnet infinner sig.
Vilken gullig stuga :-)
Ha det så kul på kurserna!
Kram

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Välkommen tillbaka till Julita. Nu har våren verkligen kommit,när din kurs startar.

Arlo sa...

Tänk att ni äntligen hittat tillbaka till Julita efter en lång, mörk vinter!Så kul! Då kanske vi kan ses och promenera och busa, tjejer?
Bara hör av er!

Christina Klosterberg sa...

Vad mysig stugan ser ut! Hoppas inga möss hittat dit under vintern. Tänk vad härligt att våren är på gång nu!

Lyckopiller sa...

Så mysigt det ser ut!