fredag 20 april 2012

Ny telefon....

Jaha, då har man köpt en ny mobil! En Samsung Galaxy. Jag som är så otroligt teknisk.... Har lyckats ringa och skicka meddelanden, fått i gång radion och dessutom kunnat stänga av den igen, lyckats ta några kort idag men vet inte riktigt hur jag för över dem till datorn eller facebook/blogg via telefonen. Dessutom hade jag ju tänkt mig att jag skulle kunna spela Wordfeud som alla pratar så mycket om.

Det löser väl sig så småningom. Jag har ju bara haft den sedan i onsdags! Det största problemet är väl att jag inte känner igen ringsignalen men, men..... Svarar jag inte vet ni ju vad det beror på!!!!

Ha en bra helg!

9 kommentarer:

Ann sa...

Grattis till din nya kompis!!
Wordfeud måste du ladda ner från appstore..;)

Ha det bra

Linda, Inez, Drömma sa...

Kul, en bra telefon :)
Jag heter Linda74R på wordfeud.

Arlo sa...

Nu är det bara min matte kvar på hela jorden som inte har en sån där smart telefon!!!

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Då ska jag testa om den fungerar. Grattis i alla fall. Roligt med en ny leksak.

Grabbarna boys sa...

Vår matte har inte heller nån sån där smart telefon Rudi...men hon skulle gärna vilja ha en!
Trevlig helg på er.
Vov o kram!

Sofie sa...

Har en samsung galaxy och det är en jättebra telefon. Om du vill blogga via telefonen laddar du ner en app som heter blogger-droid eller nått sådant. Kan inte kolla som telefonen har laddat ur :) Om du ska ladda upp kort på fejan så tar du fram kortet du vill ladda ner och trycker i nederkanten på kortet så kommer det upp några alternativ. Välj dela och vilken form du vill dela med. Hoppas att du förstod nått :)

Ann-Margret o Vinja sa...

Vad kul med en nu mobil :) Har också nyligen köpt en ny mobil, det var nog en lika som din tror jag. Samsung Galaxy SII, jag är super nöjd med en :)

Hoppas du lär dig din mobil snart då och hittar en ringsignal som du känner igen ;)

Kram

Sandra sa...

Har oxå en sån. Spelar gärna wordfeud med dig om du börjar...sök på Freijsan

Lyckopiller sa...

Du lyckas säkert snart klura ut hur den funkar. Själv har jag en riktig pensionärstelefon!