söndag 15 april 2012

Äntligen!

Även idag vaknade vi upp till ännu en solig dag! Jag skulle ha kurs på förmiddagen och det är alltid roligare med sol. Såg till att jag hann träna lydnad med båda hundarna innan kursen startade! Riktigt nöjd med träningen idag med. Det är också en inspirerande vardagslydnadskurs som jag har!


Efter kursen åkte jag hem och packade ihop allt i stugan, åt lunch och sedan stack vi iväg!


Vi åkte hem till Rudi! En snygg och trevlig kille som vi inte har träffat på hela vintern! Det blev en härlig eftermiddag tillsammans med Britt Marie och Rudi! En lång promenad, en hel del prat och massor med bus! Dessutom fick Siri och Smilla smaka av Rudis hembakta hundkakor! Smaskens!


Alla tre på samma bild! Det var inte det lättaste att få en bild på alla idag!


En vacker Smilla i det härliga solskenet!


Rudi har en egen lydnadsplan hemma hos sig, eller i alla fall en jättestor gräsmatta som man kan träna på. Här har Smilla hittat en kon! Om man inte vill träna så kan man busa......

 


 










Men, vad håller de på med?


Det är väl bäst att jag också är med!


Kanske man kan vara tre när man brottas?


Ja! Jag kan också vara med!

  
Smilla hittade en handske att leka med också!



En riktig vårbild!

På vägen hem stannade jag dessutom hos mamma och fick god mat! En härlig helg är snart slut! Hundarna har redan slocknat och jag ska också försöka komma i säng tidigt!

2 kommentarer:

Arlo sa...

Äntligen var ordet! Buskul, flickor! Jag har sovit som en stock sen ni åkte hem och längtar redan efter att få träffa er igen! Det finns fler foton på min blogg!

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Härligt att ni fick fint väder till er promenad.Det hade inte vi. Otroligt att kunna fånga tre busiga hundar på så många fina bilder.