måndag 23 april 2012

Fullbokad!

Av någon anledning är det fullt i min almanacka och jag vet inte vem det är som har bokat in allt.... Delvis är det kvällsmöten på jobbet men det mesta är ändå hundaktiviteter!

I torsdags hade vi kvällsmöte på jobbet!


I fredags träffade vi Nina och Toka även fast det regnade lite. Vi gick en runda i Vrinneviskogen. Det är ett bra tag sedan vi träffades så det blev en hel del prat och vi hade nog riktig tur med vädret!

I lördags hade jag kurs i Nävekvarn och i går hade jag kurs i Julita! Det är jobbigt att ha kurs men också otroligt inspirerande och energigivande!


Idag slutade vi tidigt och då blev det en promenad med Annelie, Theo och Martin i deras hemmaskog i Herstaberg.
 

Lite spännande med ny miljö tyckte Smilla!


Theo är mer van!


Undra om man kan hitta något i jorden?
 

Lite bus!
 

Vilopaus!


Sötnosen Siri poserar!


 Helkroppsbild!


Annelie fick lite hjälp med fotograferingen idag! Siri har full koll på motiven!


 Bollek!


Kom igen då!


Balansövningar!


När vi kom hem träffade vi på grannen och favoriten Sammy!

Än är måndagen inte slut och nu laddar jag för att åka på kvällsmöte!

Imorgon är det tomt i almanackan men i gengäld jobbar jag till 17.45.......


5 kommentarer:

Linda, Inez, Drömma sa...

Det låter ungefär som min kalender?! Du har väl inte kopierat av den???
Nävars du får vara rädd om dig så du inte går in i väggen, det kan man ju göra även av roliga saker..

När det börjat blomma i rohodenderondalen så är det väl dags att vi tar en prommis runt Strömmen va?

Quila o Ronja sa...

Ibland är det helt fullt på agendan. Härliga bilder på alla vovvar.
Kram

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Fina bilder från era strövtåg som vanligt.

Christina Klosterberg sa...

Så fina bilder! Förstår inte heller vem som fyller min almanacka. Nästa vecka står det att jag ska till Malta -det är inte så dumt, men jag har hur mycket som helst att hinna innan dess.

Arlo sa...

Jag blir allt lite sotis på alla era stadskompisar -killar...
Kan vi inte ses snart igen och busa? OM det finns någon ledig tid i er mattes almanacka förstås.