fredag 1 juli 2011

Semester!

Då var det äntligen dags! Sista dagen på jobbet och nu väntar fem veckors ledighet!

Egentligen smygstartade vi redan i går!


Några kollegor träffades på After Work på Åby Krog!

Jag hade ju självklart lyckats dubbelboka......


Efter agilityträningen blev det i allafall en sallad och en loka på Åby Krog!


Som vanligt när jag kom hem idag så stod en glad hund och väntade på mig. Skönt att vara efterlängtad ibland! Nu har vi mycket tid att njuta av varandra!


Tyvärr hade jag ingen kamera med mig utan det fick bli en "telefonbild".


Nu väntar en fem veckor lång härlig semester när jag ska passa på att vila upp mig och njuta av tillvaron. God mat och dryck, bra böcker, långa promenader, sovmorgnar och umgås är det som väntar. Några utställningar och tävlingar är inbokade men mest ska jag ta dagen som den kommer!

Idag är det tvättstugan, sedan blir det pizza för att fira. Imorgon ska jag ta en tur till Linköping! Biltema, Stallbutiken och IKEA står på schemat. Sedan blir det landet.......


2 kommentarer:

Linda sa...

Ha en skön semester nu Brita, det är du värd!

Britt Marie o Rudi sa...

Härligt! Semester är inte dumt!