söndag 31 juli 2011

Hundliv!

Vi har haft några lugna dagar efter alla besök.


Mycket vila, men också en del nyttiga saker har blivit gjorda. Gräsmattan är klippt, bilen är tvättad, hundarna är borstade.....


Igår tog vi adjö av sommarhästen! Det har varit mysigt att gå förbi hagen och prata lite med Nova! Men igår åkte hon alltså hem till Vikbolandet igen!

Även om det är semester kan man inte slappa hur mycket som helst!
Nu var det slutvilat och dags för lite hundliv igen!


På eftermiddagen åkte vi hem till Eva och Totte!


Totte är en riktig snygging!



Lite bus med Smilla blev det!


Siri beundrades på avstånd!


Visst är jag fin!!!!


Kommer fikat snart???


En liten söt katt fanns också!


På vägen hem stannade vi till hos mamma. Där var det precis dags för kvällsmat, hemmagjord pizza med nyplockade kantareller! Mums! Selma blev glad när vi kom och efter maten tog vi svängen runt skogen!




Tyckte precis att du ropade!?




Nu kommer jag!


Godissugna!!!!!


Tre snyggingar!




Så blev det en hel del bus och spring också!


Och någon lite lugnare aktivitet, såsom gräsätning!





Nu är det trötta hundar som laddar för en ny vecka med nya upplevelser!

5 kommentarer:

Linda, Inez å Drömma sa...

Härligt med alla fina bilder! Du har haft sköna dagar OCH fått massor gjort, det är inte illa pinkat :p

Annelie sa...

Flitens lampa lyser, skicka över lite till mig..... Får väl ta tag i nyttosaker nästa vecka...om jag hinner!
Härliga bilder!

Rudi sa...

Åh, har ni varit hos Totte? Honom har jag inte sett på jättejättelänge! Inte för att vi gillar varandra precis, men ändå...
Joni, tjejer, jag och Aya blev allt rumskompisar! Kul tjej, hon skällde ibland på natten, fast bara pyttekort, men jag snarkade och fes i stället...

Lyckopiller sa...

Härliga bilder!

Siriosmilla sa...

Rudi, Totte är inte så leksugen! Han vill mest nosa tjejer i rumpan! Löptikar är hans melodi,men lite bus blev det! Aya berättade att hon var leksugen mitt i natten och ville med jämna mellanrum kolla om du var vaken!