torsdag 2 april 2015

Ny telefon!

Ja, då har jag en ny telefon! Inte för att jag ville utan för att jag var tvungen! Helt plötsligt i tisdags var min telefon borta! Jag hade den i jackfickan och helt plötsligt var den borta! Det finns tecken som tyder på stöld men man ska inte anklaga utan bevis! Klart att det var dumt att inte låsa in telefonen men naiv som jag är trodde jag aldrig att den skulle försvinna! Direkt när jag upptäckte att den var borta försökte jag ringa den! "Just nu är det många som ringer! Var god försök senare!" fick jag till svar i en timmes tid! Spärrade abonnemang och polisanmälde försvinnandet!

Nu blev det iallafall en ny telefon. En bra telefon är ett måste! Den här gången blev det en Sony Xperia Z2! Men förutom att det kostar pengar så tar det tid att installera appar och annat! Men nu tror jag att det är klart! Och nu ska jag hålla hårt i min telefon!

Inga kommentarer: