onsdag 5 februari 2014

Jag gjorde det!

Nu är det gjort! Jag har funderat länge och väl. Vet att jag måste men känner att det tar emot. Tycker egentligen att det är alldeles för dyrt. 2290 kronor..... En del pengar får jag tillbaka från jobbet, men ändå!? Har kollat olika alternativ men det här var nog det bästa!

Idag gjorde jag slag i saken!  Jag köpte ett kort på nyckelgymmet i Åby!


Sjukgymnasten säger att jag måste styrketräna för att bli bra i knäet! Hos sjukgymnasten har jag frikort! Men det är mitt inne i stan och de har bara öppet 8-16.30! Perfekt när man jobbar heltid ute i Åby! Det här gymmet har öppet mån-tors och söndag 5-22 och fredag och lördag 5-20! Dessutom är det bara ett par kilometer hemifrån! 

Nu ska knäet tränas och förhoppningsvis blir det så småningom några mer kroppsdelar tränade!

1 kommentar:

Åsa sa...

Vad bra! Vi får 2000 i ersättning från jobbet för friskvård, hoppas du får nåt liknande, då blir det ju billigt och bra.