tisdag 4 februari 2014

Glädje!

Igår låg vi inne och sov nästan hela dagen. Smilla fick fyra korta kiss-rundor på sammanlagt en timme under dagen och ett kort träningspass inomhus med stadga (2 minuter). Hon mår inte dåligt av det men jag har ändå dåligt samvete! Idag har jag ingen feber längre och ska jobba igen imorgon. För att testa krafterna åkte jag till Händelö för att träffa Annelie, Martin och Theo för en stunds bus. Det är så bra att släppa hundarna i fårhagen där. Jag kan lulla runt i ett makligt tempo medan Smilla kan springa hur mycket som helst!

Det är inte så kul att vara ensam med matte i hagen!


Med kompisar blir allt så mycket roligare! Vilken glädje!






Alla bilder blir ju inte perfekta.....






Snygg bakgrund! Tur att hundarna är desto vackrare!


Trevligt sällskap men idag saknades solen! 


Så här trött var Smilla när vi kom hem! Mycket mer tagen än vad jag var. Men det är klart, hon hade ju ett helt annat tempo! 

Imorgon blir det jobbet igen, men jag har avbokat träningstiden hos sjukgymnasten! Kör några övningar i lugnt tempo hemma istället!


Inga kommentarer: