tisdag 1 oktober 2013

Skogen!

Idag var det tisdag och skogspromenadsdax! Det är inte bara jag som uppskattar sällskap! Smilla blev så glad när hon fick se Annelie, Martin och Theo! Tror att hela hon skakade när hon viftade på svansen! Theo och hon busade rejält i skogen. Medan Annelie och jag njöt av skogen och plockade lite svamp, fick hundarna röra sig fritt. De håller sig i alltid i närheten, förutom Theo som gärna vill ta sig ett och annat bad mellan varven! En lycklig Smilla åt blåbär och hoppade på stenar. Vi pratade, strosade runt och fikade! En härlig dag för att ladda batterierna igen! Lite träning blev det också, sitt - stå och ligg - stå. Dessutom tragglar vi bra avslut på apporteringen!



Egentligen gillar jag inte hösten. Det blir mörkt, grått och kallt. Men vissa dagar är så fina, rödgula löv på träden, sol och en klarblå himmel!


Efter ett par timmar i skogen åkte vi hemåt! Jag hann precis hem när syrran och Selma kom! Härligt med ett besök! 

Imorgon väntar ett nytt besök hos sjukgymnasten.Mitt knä gör periodvis så otroligt ont! I slutet av förra veckan blev jag flera gånger stående på promenaden, funderande på hur jag skulle ta mig hem, men som tur var har värken släppt efter en stund. Jag har fuskat med träningen de sista dagarna och då känns knäet bättre. Vi får se vad han säger imorgon!

Inga kommentarer: