tisdag 8 oktober 2013

Så var det tisdag igen!

Känner mig riktigt trött! Vet inte det beror på allt som hänt, höstens mörker eller kanske jag håller på att bli sjuk!?  Jag har också en ständig värk i mitt knä och det tar både på krafter och humör! På jobbet går allt i hundra knyck hela tiden.... Som tur var slutade jag tidigt idag, och har även en tidig tur på fredag!

Idag träffade vi Annelie, Martin och Theo på Koludden. Det blev en härlig stund med en hel del bus, lite fika och prat. Vi gick inte så långt men hundarna rasade runt desto mer!




Tog en sväng i till stan för att handla; systemet, Ica Maxi och Djurmagazinet! Passade på att väga Smilla. Vågen stannade på 16,5 kg! Trodde nog att hon skulle väga mer! Lite städning har det blivit men inte något mer. Ska försöka komma i säng tidigt ikväll för imorgon är det en lång dag!


Inga kommentarer: