tisdag 22 oktober 2013

Regn, regn , regn!

Hela förmiddagen regnade det, ibland mer ibland något mindre! SMHI hade lovat att kl 14 skulle regna upphöra och visst blev det så! Annelie och jag bestämde oss för en tur till Ågelsjön, där vi trodde att vi inte skulle möta så många. Nu är det svårt att åka ut i skogen eftersom det är jägare och svampplockare på många ställen!

Även om det var i stort sätt uppehåll och vädret var skönt var det väldigt grått ute! Det blev inga höjdarbilder men det blev en härlig promenad med mycket prat och bus. Men den här gången hade vi ingen fika med oss! Jag var riktigt fika-sugen efter 1,5 timme ute i friska luften!


Både Smilla och jag uppskattar sällskap på promenaderna!


Martin och Smilla fokuserar!


Den lilla sjöjungfrun!


Och veckans badpojke!


Hallå, här är jag!

En lång härlig promenad är ett bra sätt att ladda batterierna på! Nu har resten av kvällen ägnats åt tvätt och städning! Känner mig riktigt nöjd med allt jag har hunnit idag!

Inga kommentarer: