onsdag 11 september 2013

Tisdag!

Efter en natt med mycket dålig sömn för mig, men betydligt bättre för Siri som sov lugnt utan att flåsa, blev det bara ett par timmars jobb innan jag gav upp! Åkte hem med rinnande tårar, kröp ihop i sängen med båda hundarna och halvsov ett par timmar!

Vid ett-tiden ringde veterinären för att höra hur vi mådde! Eftersom injektionen med Furix hade bra verkan så fick jag tabletter utskrivna och dessutom tid för ett nytt besök med röntgen eller ultraljud!

Eftermiddagen tillbringade vi med Annelie, Martin och Theo ute i skogen! Siri var pigg och glad och nästan som sitt gamla jag!



Efter ett bad och ett runda i skogen är man inte riktigt gyllene, även om man är en golden!




Annelie hade laddat med hundmat och Siri var riktigt sugen. Hon trängde sig fram och fick i sig riktigt mycket! Precis som det brukar vara! Annelie är en av Siris favoriter! Systerdottern Julia är en annan!


Theo tycker att godis är överskattat och valde att äta en frisbee i stället! Smaken är som baken.... Annelie och jag tog en gofika med kaffe och gott fikabröd!




Efter ett par härliga timmar i skogen, åkte vi hem och laddade om! På kvällen fick vi främmande som skulle provsitta nya soffan! Lite ost, kex och vin blev det och Siri testade soffan mest hela tiden! Med huvudet i knät på någon av gästerna! Min lilla goding!

Inga kommentarer: