tisdag 24 september 2013

Känslor...

Idag har jag hämtat hem Siris aska! På förmiddagen ringde de från Norsholm, men innan de sa att askan hade kommit så frågade de hur jag mådde! Vilket härligt bemötande! De frågade också om de skulle ta med urnan till Kneippen eller om jag ville hämta i Norsholm. Bestämde mig för att jag skulle åka till Norsholm efter eftermiddagens kurs!

Med tårarna rinnande åkte jag till Norsholm. När jag hämtade min första kremerade hund, Didde, fick jag hem en pappkartong. Freja, som kremerades för tre år sedan, kom i en stor och fin träurna. Lilla Siri fick en liten fin träurna!



Till och med etikett på urnan, namn och ett hjärta på kartongen! Det blev väldigt fint och personligt! Det blev inte ett opersonligt paket som hämtades ut, utan det var min Siri med hjärtan och allt! Vilken härlig känslan! Tårarna strömmar men vad gör det....... Min finaste Siri!

Inga kommentarer: