lördag 14 september 2013

Bortglömd....

Det skulle man kunna tro, men Smilla är inte bortglömd även om Siri har tagit mycket av den sista tidens uppmärksamhet.

Smilla och jag har myst ihop och gått långa promenader. Det har blivit lite träning, men min koncentration finns inte just nu så det blir inte riktigt rättvist! Hopp-apport och vittring ägnade vi oss åt idag och det gick jättebra! Smilla söker min kontakt väldigt mycket! Tror inte att hon saknar Siri, men hon känner nog av min sinnesstämning! Ibland känns det som om hon gör saker som Siri har gjort och som jag aldrig har uppmärksammat hos Smilla förut!







På en lång och varm promenad kan man bli riktigt trött och då måste man vila!


Så att man kan posera fint sedan!



Törstig!


Skönt att komma till bilen!


I måndags betalade jag över 4 000 kronor hos veterinären. I onsdags blev jag hemskickad utan att betala även om veterinären inte hade kontaktat försäkringsbolaget! I går kom kvittot, Agria hade ersatt hela beloppet! Det känns ju skönt att jag inte behöver vara skyldig pengar! Får väl se om det blir pengar som kommer tillbaka också!

Inga kommentarer: