söndag 10 augusti 2014

Bröllop!

Igår var jag bjuden på bröllop i Floda Kyrka! Det var Micke, svågerns dotter Miriam som skulle gifta sig med sin Martin! Självklart var barnen Thor och Ylwa med! Det blev ett riktigt familjebröllop!!!!

Annelie lyckades fota mig när jag kom! Så bildbevis finns på att jag hade klänning!







Martin och Bea hälsar alla välkomna!



Flugsmällor var nödvändiga! Inte pga av flugor utan alla dessa getingar som var överallt! Jag tror aldrig att jag sett så mycket getingar! De uppskattade i allafall den alkoholfria bålen!



Syskonbarn med respektive minglar!


Julia, Johannes, Greta, Teodor och Emma!



Brudbuketten!


Annorlunda men så snygg slöja!







Självklart avslutades kvällen med live-musik! 

En härlig och solig dag med mycket kärlek och omtanke! Jag önskar er all lycka i framtiden, Miriam och Martin!







1 kommentar:

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Vilket vackert bröllop . Klänningen klädde dig verkligen.