tisdag 10 juni 2014

Sol och värme!

Så har värmen kommit! Det är nästan lite för varmt men man ska väl inte klaga! Idag slutade jag tidigt så Smilla och jag åkte ut i skogen för en träff med Anneli och Martin! Det blev inte så mycket promenad, mest sittande på en klippa med utsikt över sjön!



Skönt var det i vattnet! Hade gärna doppat hela mig!


Fötterna blev blöta för jag gick i vattnet för att få Smilla att blöta sig! Med koppel på och lite lätt tvång simmar hon lite! 

Fast hon tycker mest om att vara på torra platser!


Någon njöt riktigt rejält av frihet, sol och värme!


Gruppbild! Det känns lite tomt med bara två hundar i "gruppen"!

Vi tillbringade ett par timmar i skogen! Åkte hem och lämnade Smilla för att sedan fortsätta in till stan! Idag var det dags för min födelsedagspresent - ett besök på Harry Potter-utställningen! En fascinerande upplevelse som jag verkligen är glad att jag fick se!

Inga kommentarer: