lördag 31 maj 2014

Varför?

Idag var jag helt ledig! Inget inbokat! Jag var dessutom jättetrött! Varför vaknar jag då 4.30, när jag borde behöva sova mycket mer? Halvsov, tittade på klockan och var vaken om vartannat... Strax före 8 gick jag upp!

Nu blev det en lång, härlig frukost och sedan en lång promenad i skogen! Gräsmattan är klippt, sommarblommor planterade i krukor och lite hundträning är fixad! Sedan tog jag en lite lur i soffan i en halvtimme! Riktigt skönt!

Smilla borstades inför morgondagens utställning, tog en kort sväng med trimmern, diskade och dammsög innan vi gick en runda igen! Vid 18-tiden packade vi ihop och åkte hemåt!

Nu är klockan bara drygt nio och det är lördag kväll, men jag är trött! Ska nog snart gå och lägga mig! Imorgon ska jag ju upp tidigt igen!

Inga kommentarer: