lördag 17 maj 2014

Födelsedag!

Ja, för en dryg vecka sedan fyllde jag år! Jag har aldrig varit mycket för att fira men förra fredagen bjöd jag hem min syster och hennes familj och min moster och morbror på mat! Fetaostlax och grönsakspasta stod på menyn och till efterrätt blev det paj med jordgubbar och lime! Riktigt smaskigt!

Fina födelsedagspresenter fick jag också! Lite blommor från kollegor och andra bekanta, fotvårdsprodukter från moster och morbror och från syrran med familj blev det en biljett till Harry Potter-utställningen tillsammans med alla dom! Det ska bli spännande!


Smilla njöt av att vi hade gäster och kröp upp på favoritplatsen i soffan! Hon tycker att det är mysigt när vi är några fler hemma!

Tack för alla gratulationer och presenter! Nu är det ett år till nästa gång!

Inga kommentarer: