tisdag 21 januari 2014

Mer pulsande!

Idag blev det ännu mer pulsande i snön. Men idag var det sol och nästan vindstilla! Både Smilla och jag var, som vanligt, glada åt sällskapet! Det blev en dryg timmes promenad med lösa, busande hundar och en hel del fotografering!












En solig promenad ger massor med energi! Och det behöver jag som känner mig hängig. Riktigt torr i halsen, nyser, näsan rinner periodvis och periodvis täpper det till totalt. En smygande huvudvärk som troligtvis beror på snorandet. Igår försökte jag bota förkylningen med ett pass afrodans, idag väljer jag att krypa upp i soffhörnet med en filt över mig. Glädjer mig åt att Smilla är riktigt trött efter allt bus i snön så jag kan med gott samvete hålla mig i soffan!

2 kommentarer:

Annelie sa...

Tack för idag och krya på dig nu!

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Så mycket snö har inte vi.